Isnin, 17 Ogos 2009

Ahlan wasahlan Ya Ramadhan...


Pada tahun ini merupakan tahun yang istimewa buat saya,tahun ini buat pertama kalinya saya insyaallah akan menunaikan ibadat puasa di rantauan...Ramadhan yang bakal menjelang saya rasakan amat gembira dan teruja ingin menyambut tetamu yang sangat mulia...semoga Allah memberi kesempatan buat saya dan juga buat sahabat-sahabat sekalian untuk mengabdikan diri dalam bulan yang penuh barakah ini.Pada hari pertama dalam bulan Ramadhan inilah saya dan rakan-rakan tahun satu di zagazig akan menghadapi peperiksaan phisiology..mudah-mudahan dengan keberkatan bulan Ramadhan ini,Allah akan memberi kejayaan kepada kami.Semoga Ramadhan kali ini lebih baik daripada tahun yang lepas...mari sama-sama kita mengambil kesempatan yang ada untuk sama-sama kita memperbaiki diri dan mempertingkatkan amalan.Saya mengucapakan selamat menyambut bulan Ramadhan kepada pembaca blog ini terutama ibu-bapa dan adik-adik saya yang merupakan pembaca setia blog saya.....kutiplah rahmat dan keberkatan yang ada di bulan Ramadhan.....semoga kita berjaya dalam proses pentarbiyahan dalam madrasah Ramadhan ini....SALAM RAMADHAN..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan